پرشین تون
.:: Your Adversing Here ::.
 

غول کش کمتر از حد انتظار فروش اولیه داشت

غول کش کمتر از حد انتظار فروش اولیه داشت

 
 

 روایت سرشار از جلوه های ویژه ی بریان سینگر از داستان "جک و لوبیای سحرآمیز" نتوانست مطابق پیشبینیها در بازار فیلم آمریکا عمل کند و تنها در پایان هفته گذشته 26 میلیون دلار فروش کرد. با این وجود این کار کمپانی برادران وارنر در میان فیلمهای دیگر هفته گذشته پر فروشتر بوده است.

بطور کلی هفته ای که گذشت ، روزهای خوبی برای فیلمها نبود و کل فروش فیلمها حدود 100 میلیون دلار شد که 37 درصد کمتر از فروش هفته ی مشابه در سال 2012 بوده است. این فیلم که از طرف منتقدان تنها 52 درصد رای گرفته ، جلوه های ویژه ی زیبایی دارد که کار کمپانیهایی نظیر دیجیتال دامین، جنتل جاینت، هچ، ام.پی.سی، مووا، رودئو افکتز، سوهو افکتز و تایرد فلور میباشد. تنها انیمیشنی که در هفته گذشته بین 10 فیلم برتر فروش بود فرار از سیاره ی زمین می باشد.

این انیمیشن 3 بعدی پر انرژی با 6.6 میلیون دلار فروش مقام ششم را به خود اختصاص داد. بصورت کلی هم این انیمیشن ساخته ی کال برونکر در سه هفته 43.1 میلیون دلار فروش داشته است. هفته آینده فیلم "اُز بزرگ و قدرتمند" سام ریمی اکران خواهد شد که با جلوه های ویژه ی ساخت سونی ایمیجزورکز، لوما و ایویل آی نوید بخش تصاویری چشم نواز است و احتمالاً بازار را تکان خواهد داد

  • نوشته : رضا
  • تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:,
  • انمیشین کوتاه (فروشنده دود)

    انمیشین کوتاه (فروشنده دود)

     
     

    » نام: فروشنده دود –  El Vendedor de Humo

    » سال تولید: ۲۰۱۲ » کارگردان: Jaime Maestro

    » شرکت تولید کننده:PrimerFrame Academy

    » کشور تولید کننده: اسپانیا

    » زمان: ۶ دقیقه

    » کیفیت: عالی (HD 720p)

    » پیوند: IMDB

     برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه از جشنواره گویا (Goya Awards) کشور اسپانیا در سال ۲۰۱۳

    خلاصه داستان: فروشنده دود (به اسپانیولی: El Vendedor de Humo و به انگلیسی: The Smoke Seller) نام پویانمایی کوتاه محصول کشور اسپانیا می‌باشد که به کارگردانی جیمی مائسترو (به انگلیسی: Jaime Maestro) ساخته شده است. قابل ذکر است این پویانمایی محصول آکادمی پرایمرفریم (به انگلیسی: PrimerFrame Academy) اسپانیا می‌باشد و افتخار دریافت جایزه از جشنواره گویا (به انگلیسی: Goya Awards) کشور اسپانیا را نیز در کارنامه خود دارد. داستان پویانمایی درباره جادوگری است که با استفاده از دود، اجسام بی‌ارزش را به آنچه صاحبانشان دوست دارند تبدیل می‌کند و به ازای آن پول دریافت می‌کند اما…
     

  • نوشته : رضا
  • تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:,
  • نقد و بررسی انیمیشن The Croods (کرودز)

    نقد و بررسی انیمیشن The Croods (کرودز)

     
     

    The Croods (کرودز) | مارس 2013 | انیمیشن، ماجرایی، کمدی--۹۸ دقیقه-PG

    کارگردان: Kirk De Micco, Chris Sanders

    نویسنده : Chris Sanders

    بازیگران: Nicolas Cage, Ryan Reynolds, Emma Stone

    خلاصه داستان : یک خانواده غارنشین بعد از اینکه خانه شان در زلزله از بین می رود، باید وارد دنیای فانتزی و ناآشنایی شوند و راه سفر را با کمک یک پسر مخترع آغاز کنند

     

     

     منتقد: مایکل فیلیپس (امتیاز: 6 از10) شکاگو تریبون

     

    این فیلم همان عصر یخبندان است که درآن به جای حیوان، از انسان استفاده شده و یخ کمتری هم دارد. کرودز در حدود یک دهه قبل با عنوان «بیداری کرود» پا به عرصه حیات گذاشت.

    که در آن زمان یک انیمیشن پر خرج از کمپانی دریم وورکس و استودیوی آردمان بود که جان کلیس هم در نوشتن فیلمنمه اش همکاری کرده بود. بعد از آن استودیوی آردمن که خالقان انیمیشن هایی چون والاس و گرومیت عالی و انیمیشن بسیار خوب فرار مرغی بودند، از پیشرفت های دنیای انیمیشن جا ماندند.

    سال ها گذشته و حالا باز هم ما هستیم و فیلم دیگری از کمپانی دریم وورکس که متاسفانه پر شده است از اکشن. چرا که خشونت همراه با شوخی و خنده راحت تر از یک ابزار قدمی که پیرها با نام مزاح می شناسند، می تواند بازار جهانی را در دست بگیرد.

    هنوز هم نام کلیس به داستان اعتبار بخشیده است، اما «کرودز» به شدت رگه هایی از فیلم های عصر یخبندان دارد. بیشترین حس خشنودی از فیلم زمانی پدید می آید که به صدای نیکولاس کیج در نقش گراگ کرود گوش می دهیم که با اوگای حساس( کاترین کینر) ازدواج کرده است و سه فرزند دارد.

    که شامل سندی کوچولو که هنوز به حرف نیامده و در دوران بوم بوم و وحشی گری است، برادر بزرگتر کله گنده او به نام تانک (کلارک گرگ) و راوی داستان که بزرگترین فرزند خانواد است، ایپ (اما استون) می شود. دستیار کارگردان و دستیار نویسنده، کریس ساندرز قبلاً در فیلم مطرح اخیر دریم وورکس یعنی «چطور اژدهای خود را تربیت کنید» کار کرده است. مثل «اژدها» کرودز هم بر این موضوع که رئیس خانواده باید یاد بگیرد خود را با شرایط تطبیق دهد و بی خیال باشد، پایه گذاری شده است.

     

    وقتی خانه خانواده کرودز در غار خراب می شود، جستجوی خانه ای جدید را آغاز می کنند. یک اتفاق فرعی هم رخ می دهد: ایپ با یک پسر غار نشین پیشرفته روبه رو می شود که اندام بسیار خوبو عاری از چربی دارد (با صدای رایان رینولدز). گای، پسر غارنشین، فقط یک قاب عکس زیبا نیست. بلکه او داعیه دار آینده نوع بشر است.

    او در مورد آتش می داند (خورشید در دستان اوست) و چیزهایی دارد که «ایده» نامیده می شوند. این انسان های اولیه باید بیاموزند که از همدیگر یادبگیرند و در عین حال آن ها باید از موجودات پرنده ای که مرگبار هستند و دندان دارند و با سرعتی باورنکردنی لاشه یک جانور را لخت می کنند، فرار کنند و بجنگند.

    گراگ و گای و ایپ و اوگا و تانک و سندی و مادر سرسخت اوگا (کلوریس لیچمن که از جک های مادر زنی در مورد او استفاده می شود) به دنبال جایی هستند که گای آن را «فردا» می نامد. مکانی که آنجاست، نزدیک کوه ها که بقا در آنجا ممکن می شود و یک فاصله نسلی می تواند در آن رخنه کند.

    کارگردانان ساندرز و کرک دمیکو، بخش سه بعدی فیلم را خطرناک ساخته اند. مثل همیشه با این سبک انیمیشن عکس –واقع گرایی، پیچیدگی های دیجیتالی هم با هزینه ای همراه شده اند: هر ماچ روی صورت یا سقوط از بلندی، با صدای «اوووومممممککففف» به سرانجام می رسد و زیاد صحنه جالب و خنده آوری را پدید نمی آورد. خشونت این انیمیشن به خشونت فیلم های اکشن نزدیک تر است که به مقدار کمی هم از شدت آن کاسته شده است.

    چشم انداز ها، صحراها و مناطق استوایی، خیلی متنوعند که این رویه برخلاف خود کاراکترهاست که زیاد متنوع نیستند. حداقل کیج هم هست که تبدیل به یک صداپیشه زیرک شده است و بعضی متن ها را عجیب، هوشمندانه و پر انرژی می خواند که این در تناقض با خود فیلم «کرودز» است.

  • نوشته : رضا
  • تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:,
  • انیمیشن در جستجوی دوری

    انیمیشن در جستجوی دوری

     
     

    پیکسار اعلام کرد دنباله انیمیشن برنده اسکار «در جستجوی نمو» که سال 2003 ساخته شد، «در جستجوی دوری» نام دارد و متمرکز بر کبودماهی کوچکی است که در فیلم اول الن دی جنرس به‌جای او صحبت کرد. «در جستجوی دوری» را اندرو استنتن یکی از کارگردانان «در جستجوی نمو» کارگردانی می‌کند. این فیلم 25 نوامبر 2015 اکران می‌شود.

     دجنرس در واکنش به خبر ساخت دنباله «پیدا کردن نمو» گفت: «خیلی، خیلی، خیلی، خیلی، خیلی، خیلی وقت بود که منتظر چنین روزی بودم! از اینکه این همه طول کشید عصبانی نیستم. می‌دانم بچه‌ها در پیکسار مشغول ساخت «داستان اسباب‌بازی 16» بودند! اما در کل این همه تاخیر ارزش داشت. فیلمنامه شگفت‌انگیز است و واجد همه چیزهایی است که من را عاشق فیلم اول کرد. داستان بسیار صمیمانه و واقعا بامزه است و از همه مهم‌تر شخصیت دوری زمان بیشتری در اختیار دارد.

     

    پیکسار گفت بخشی از داستان فیلم در خط ساحلی کالیفرنیا روی می‌دهد و در کنار شخصیت‌های محبوب فیلم اول چند شخصیت جدید اضافه شده است. قسمت اول این انیمیشن درباره یک دلقک‌ماهی به نام مارلین (با صدای آلبرت بروکس) بود که در اولین روز مدرسه پسرش نمو (الکساندر گولد) او را گم می‌کند. او در راه پیدا کردن نمو که در تور ماهی‌گیرها گیر افتاده و از آکواریوم یک دندان‌پزشک سر درآورده، با چند موجود آبزی دیگر از جمله دوری که یک ماهی حواس‌پرت و پرحرف است، آشنا می‌شود. ویلم دافو و جفری راش از دیگر صداپیشه‌های «در جستجوی نمو» بودند.

     این فیلم سال 2004 نامزد چهار جایزه اسکار از جمله بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و اسکار بهترین فیلم بلند انیمیشن را برد. این انیمیشن در گیشه‌های فروش هم بسیار موفق بود و در دنیا 921.7 میلیون دلار فروخت. «در جستجوی دوری» تازه‌ترین دنباله سینمایی پیکسار است. این استودیو تاکنون سه فیلم «داستان اسباب‌بازی» و دو فیلم «ماشین‌ها» را روانه سینماها کرده و تابستان امسال نیز «دانشگاه هیولاها» را که دنباله «کمپانی هیولاها» است، اکران می‌کند. انیمیشن شجاع (Brave) تازه‌ترین تولید پیکسار پارسال برنده اسکار بهترین فیلم بلند انیمیشن شد.

  • نوشته : رضا
  • تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:,
  • انیمیشن های برجسته در بهار و تابستان

    انیمیشن های برجسته در بهار و تابستان

     
     

    در بهار و تابستان امسال انتظار اکران انیمیشن های برجسته ای را می کشیم . در این لیست جدیدترین انیمیشن ها از شرکت های مطرح انیمیشن سازی دنیا را معرفی می کنیم تا در جریان اکران آنها قرار بگیرید.

     

    حماسه

    خلاصه داستان :

    دختر نوجوانی خود را در محیط یک جنگل عمیق ، جایی که در آن جنگ بین خوبی و بدی در حال اتفاق افتادن است ، پیدا می کند. او به همراه گروه خود تصمیم می گیرد که دنیا را نجات دهد.

    زمان اکران : خرداد 1392 محصولی از دو شرکت ((Twentieth Century Fox Animation و ( Blue Sky Studios )

     


     

    دانشگاه هیولاها

    خلاصه داستان :

    داستانی از رابطه ی بین " مایک " و " سالی " در طی روزهایی که آن ها در دانشگاه هیولاها به سر می برند ، وقتی که آنها دوست های صمیمی نبودند.
    زمان اکران : خرداد 1392 محصولی از دو شرکت (Pixar Animation Studios) و (Walt Disney Pictures)

     


     

    من نفرت انگیز 2

    خلاصه داستان :

     " گورو " توسط اتحادیه ضد خرابکاری برای مقابله با جنایتکاری جدید و قدرتمند به استخدام در می آید.

    زمان اکران : تیر 1392 محصولی از شرکت (Illumination Entertainment )

     


     توربو

    خلاصه داستان :

    یک اتفاق عجیب فقط ممکن است به یک حلزون کمک کند تا به بزرگترین رویای خود یعنی قهرمانی در مسابقه رالی دست پیدا کند!

    زمان اکران : تیر 1392 محصولی از شرکت ( DreamWorks Animation)

     

     


     

    The Smurfs 2

    خلاصه داستان :

    The Smurfs 2 تیم Smurfs با دوست های انسان خودشان برای نجات Smurfette ، دختری که توسط Gargamel ربوده شده ، دست به کار می شوند. Smurfette کلمه ی جادویی را می داند که می تواند جدید ترین جادوی Gargamel که Naughtiy هانام دارد را به Smurfs های واقعی تبدیل کند.

    زمان اکران : مرداد 1392 محصولی از شرکت های ( Kerner Entertainment Company) و (Columbia Pictures ) و ( Sony Pictures Animation)

     


      هواپیماها

     

    خلاصه داستان :

    "داستی" هواپیما یی است که آرزوی شرکت در یک مسابقه ی معروف هوایی را دارد. و اما مشکلی وجود دارد که او از ارتفاع می ترسد ! او با کمک و حمایت مربی خود " اسکیپر" و دوستان خودش تصمیم می گرد تا رویای خوش را عملی کند.

    زمان اکران : مرداد 1392 محصولی از شرکت (DisneyToon Studios )

     


     ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2

     

     

    خلاصه داستان :

    بعد از فاجعه ی طوفان غذا در فیلم اول، "فلینت" و دوستانش مجبور به ترک آن شهر شدند. "فلینت" دعوت نامزد خود "چستر" را برای پیوستن به شرکت "لایو کرپ" ، شرکتی که موظف به تمیز کردن جزیره شده است را قبول می کند.شرکت "لایو کرپ" شرکتی است که در آن بهترین مخترعین دنیا در حال اختراع تکنولوژی ها یی را برای بهتر شدن نسل بشر هستند. وقتی "فلینت" متوجه می شود که هنوز ماشینش در حال کار کردن و تولید جانوران جهش یافته از جنس غذا همانند ترشیجات زنده ، صدف های گرسنه و شیرینی های قول پیکر و... است و او و دوستانش مجبور به بازگشت و نجات دنیا می شوند.

    زمان اکران : تابستان 1392 محصولی از شرکت های (Columbia Pictures ) و ( Sony Pictures Animation) و ( Sony Pictures Imageworks (SPI) )

  • نوشته : رضا
  • تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:,
  • تریلر ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2

    تریلر ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2

     
     

     

    سونی پیکچرز تربلر و پوستر قسمت دوم انیمیشن "ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی" (Cloudy with a Chance of Meatballs 2) را منتشر کرد .

    در قسمت دوم موجودات از ترکیبی از غذاها و حیوانها ساخته شده اند. این موجودات غذا-حیوانی شامل کروکودیلهای ساندویچی، طوطی های میوه ای، پرنده های خیاری، شترمرغهای موزی، فلامنگوها، گوزنهای چغندری و فیلهای هندوانه ای هستند. این فیلم روز 27 سپتامبر اکران خواهد شد.

  • نوشته : رضا
  • تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:,
  • معرفی صداپیشگان انیمیشن کونگ فو پاندا 3

    معرفی صداپیشگان انیمیشن کونگ فو پاندا 3

     
     

    استوديو انيميشن سازي دريم وركز فهرست صداپیشگان انيميشن «پاندا كونگ فو كار3» را معرفي كرد.در قسمت سوم پانداي كونگ فوكار 3 به كارگرداني جنيفر يو نلسون (Jennifer Yuh Nelson) صداپیشگانی همچون جك بلك، آنجلينا جولي ، داستين هافمن، گري اولدمن ،ست راجن ،لوسي ليو» و ست روج»‌ حضور دارند

     

    اين در حالي است كه برايان كرانستون ، مدز ميكلسون و ريل ويلسون نيز براي گويندگي در نقشهاي جديد اين انيميشن زيبا دعوت شده اند. استوديو انيميشن سازي دريم وركس تاكنون شخصيت ها و داستان كلي اين قسمت را منتشر نكرده است. اين فيلم انيميشن 23 دسامبر 2015 اكران مي شود . دو قسمت قبل ،‌ «پاندا كونگ فوكار»‌ بيش از يك ميليارد و 300 ميليون دلار فروش كرده است.

     

  • نوشته : رضا
  • تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:,
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    rezaaez

    رضا

    rezaaez

    http://rezaaez.loxblog.com

    پرشین تون

    پرشین تون

    پرشین تون

    به وبلاگ من خوش آمدید

    پرشین تون